Pagina's

maandag 18 september 2017

Uitgelicht

Halllo Blogvrienden,

Op maandag hebben wij bij DutchDoobadoo wat nieuws bedacht. We hebben zoveel leuke mallen en nu laten we op maandag wat oudere mallen zien.

Deze keer is het leuke emmertje aan de beurt.



Eerst heb ik de mal omgetekent op wit linnenkarton en uitgeknipt
Dan heb ik een leuk papiertje genomen. Dit keer herfstpapier van Noor!



Ik heb er ook een schutgedeelte in gemaakt met een mal van Tonic Studio. Dat is een set met een stansmal en de plastik rondjes.
Je kunt er van alles in doen. Ik heb er ook wat houtjes in gedaan.


Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

Geen opmerkingen:

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief