Pagina's

zondag 10 april 2016

verjaardag

hallo blogvriendinnen,

Wat is er weer een prachtige nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo!

Ideaal om kaartjes mee te maken.

Eerst heb ik de buitenste vorm overgetrokken op cardstok en uitgeknipt


Daarna heb ik de tweede vorm overtrokken uit designpapier en nog een keer uit 2 maatjes kleiner.



Het stempeltje van Wildrose heb ik ingekleurd met Zig en Sennelier. Toen ik het inkleurde had ik nog niet zoveel kleurtjes.


De leuke teksten zijn van CraftEmotions. Die hebben heel veel leuke en handige teksten in zowel Nederlands als Engels.
Fijne zondag!




3 opmerkingen:

ADA zei

Wat een schattige stempel, mooie kaart geworden.
GROETJES ADA

Margo zei

Oh Anke wat een prachtkaartje is dit weer zeg !
Heel erg mooi !
Nog eens bedankt voor de inkomkaartjes voor Den Bosch en ik vond het erg gezellig om je te zien daar !
Groetjes
Margo

Doris knippenenplakken zei

Hoi Anke,
Super mooie kaart ...wat een liefje mooie kleuren .
Groetjes Doris

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief