Pagina's

zondag 20 maart 2016

ticketmal

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze leuke ticketmal van DutchDoobadoo heb ik nog een keertje gemaakt.
Eerst heb ik de mal omgetekend op wit cardstok en daarna nog 1 stuk van de mal omgetekend en zo de mal verlengd tot een drieluik,

Toen beplakt met prachtig papier van Studio Light.





De mooie bloemenstempel heb ik met witte embospoeder op de middelste van het drieluik gedaan.
Geeft ook een heel mooi effect.




Het papier is zo mooi van zichzelf dat ik er niet veel aan heb toegevoegd.
Alleen onderaan het leuke bloemenrandje van CraftEmotions met daarvoor het grasrandje van CraftEmotions.





3 opmerkingen:

Margo zei

Wat prachtig Anke !
Deze prachitge stencil staat op mijn lijstje voor Den Bosch ! Ik heb er zo'n zin in !
Groetjes
Margo

ADA zei

Prachtig drieluik, mooie kleur ook.
GROETJES ADA

Sharon zei

This is a gorgeous design and beautifully embellished.
Love the papers.
Hugs Sharon. x

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief