Pagina's

donderdag 18 februari 2016

Spring!

Hallo lieve blogvriendinnen,

Volgende week zijn ze weer verkrijgbaar de nieuwe mallen van DutchDoobadoo.
Ik kon niet kiezen toen ik de nieuwe mallen binnen kreeg maar dit ei vind ik toch wel heel erg leuk.

Hij is beplakt met papier uit een blokje uit mijn voorraad.


De lieve konijntjes zijn ingekleurd met Sennelier, het is trouwens een stempel van Wildrose.

'

Bovenaan zie je nieuwe stansjes van Crealies, 



Zie je ook dat leuke bloemenrandje onderaan? dat is een nieuwe stans van CraftEmotions. Ook de letters zijn gemaakt met een nieuwe stans van CraftEmotions.




1 opmerking:

Sharon zei

This is gorgeous Anke. Love the design and you adorable bunny rabbits.
Hope you are well.
Hugs Sharon. x

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief