Pagina's

zondag 11 oktober 2015

hugs to you

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vaak vergeet ik mijn kaartjes te posten op mijn blog. Op facebook zet ik dan mijn kaartjes maar denk er niet meer aan om ze ook op mijn blog te zetten.

Vast herkenbaar!

Ik hoop ook wat meer tijd te krijgen nu ik wat gewend ben bij mijn nieuwe baas.
Inmiddels werk ik hier alweer 8 weken.
Het is een super leuke uitdaging maar ook heel druk.
Wat wil je als je 32 jaar bij dezelfde baas hebt gewerkt en naar een andere baas gaat.
Ik werk hier ook meer uren. 4 hele dagen en dat kost ook meer energie.
Gelukkig heb ik nog wel wat tijd om te knutselen want dat zou ik niet kunnen missen hoor!

Deze kaart wil ik jullie hier toch ook laten zien.
Het is een pop-up kaart naar het idee van Nicole Verkooijen.





Ik vind het een super leuk patroon wat ik zeker nog een een keertje ga maken.
Het dp papier is van Maja Design. De digi van Mo Manning heb ik ingekleurd met Sennelier.

Stansen gebruikt van Noor! en Marianne Design.

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

1 opmerking:

Irene zei

Wat lees ik nu, ineens een andere baan met nog meer uren???? Hoop dat je het er net zo naar je zin zult hebben als op je vorige plekje want 32 jaar zegt genoeg toch??
Het model had ik bij Nicole gezien en jouw uitwerking is beeldig Anke!!

xx Irene

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief