Pagina's

zaterdag 26 september 2015

Scrap 'n Chat

Hallo lieve blogvriendinnen,

Afgelopen dinsdag was de 1ste Scrap 'n Chat onder leiding van Tiets.

Wat een super leuk project.

Het boodschappenlijstje baarde mij toch enige zorgen hoor! Zoveel papiertjes wat zou dat toch moeten worden?

Maar het kwam helemaal goed!

Dit is het geworden.



Heel wat stansjes toegevoegd. Onder andere de nieuwe stansjes van CraftEmotions. De leuke huisjes en boompjes zijn echt mijn favorieten hoor! De bestelnummers zijn 115633/0133, 0134 en 0132. Natuurlijk verkrijgbaar bij Ge-We hobby





De papierlijn die ik heb gebruikt is van Studio Light. Ook die vind ik geweldig mooi!

Fijn weekend allemaal!

liefs Anke

1 opmerking:

Doreen zei

This is simply stunning.xxx

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief