Pagina's

zondag 14 december 2014

Winter

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag heb ik weer een winterskaartje voor jullie. Deze keer met een lieve digistamp van Wee Stamps van Sylvia Zet.
Ze is ingekleurd met Sennelier.




de gebruikte Sennelier kleurtjes zijn:
huid  252 - 635 - 205
roze 659 -205
haar 705 (puur) - 440 (puur)
vleugels 705
groen 805 -917
schaduw 805 - 917



Het papier is van Maja Design en blijft prachtig.
Stansen van Magnolia, Marianne Design en Noor!

Gezellig dat je even langskwam,

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge van Hobbyvision

liefs Anke

5 opmerkingen:

Antoinette van Bommel zei

Hoi Anke,
Wat een mooie kaart zeg, echt een schatje. Zelf kleur ik ook sinds nog niet zo heel lang met Sennelier en eigenlijk wil ik niets anders meer hihi. Werkt echt zo fijn. Ben zelf nog wel in de leer hoor hihi.
Fijne zondag nog,
Groetjes Antoinette
http://antoinettes-freubel.blogspot.nl/

corryskaart zei

hoi anke
wat een schatje van een kaart met al die leuke dingen erop ik las dat het digistamps zijn maar waar kan ik die kopen? want deze heb je wonderschoon gekleurd!!!
grt corry

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart met deze lieve digi. Wat blijft dat papier toch een mooie uitstraling hebben, ik werk er zelf ook graag mee. Het is een dotje Anke.
Lieve groetjes Miranda

Christa zei

Wat een schatje !!
XX Christa.

cebelica zei

Your card is so beautiful. The image is so cute! <3 I love the papers you used too. They are such beautiful colours and perfect for a sweet card like you made. Fab work!
Hugs! xx

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief