Pagina's

vrijdag 26 september 2014

ster kaart

hallo lieve blogvriendinnen,

Deze kaart heb ik gemaakt als voorbeeld voor de workshop van morgen.
De vorm is gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo. Zo handig om te gebruiken!


Ik heb de grootste ster eerst getekend op craft en rood cardstok.
De ene grootste heb ik getekend op papier van studio light.
Daarna alle 4 uitgeknipt.

Tilda is ingekleurd met panpastel



De tekststempel op het binnenste van de doily is gemaakt met een stempel van CraftEmotions (130501/1052)  en gestempeld met versamark waarna ik hem heb bewerkt met wit embospoeder.

De mallen van de hertjes en de doily zijn van Noor!, de boompjes van Magnolia en de sokjes van Memory Box.

Fijne dag allemaal!

liefs Anke


11 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Irene zei

Leuk Anke, mooie kleurjes bij elkaar!!

xx Irene

annemarie zei

wat is die geweldig zeg,ik hoop dat je er zaterdag ook bent dan kan ik jouw werk ook in het echt bewonderen.

groetjes en veel plezier met de demodagen.

Annemarie

Doreen zei

This is beautiful,fab image and colours.xxx

Erica ♥ zei


Hoi Anke,

Wat een geweldige mooie kaart ☺

Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}

M@rgreet zei

Wat mooi Anke! Ik vind de kleuren van deze serie ook zo geweldig!
Groetjes Margreet

Marijke zei

Prachtige sterkaart is dit, erg mooi geheel zo!!
Groetjes,
Marijke

Deborah zei

Wat een prachtige kaart!! En ook een heel leuke vorm, die dutchdoobadoo artikelen zijn echt de max!

Juanita zei

Super mooi Anke!!
Liefs Juanita

Sarah - Crea S zei

Hele mooie kaart Anke en wat 'n prachtig kleurwerk! Liefs,
http://littlecreass.blogspot.com/

Unknown zei

Prachtige kaart. Ook heel mooi ingekleurd.
Groetjes Giovanna

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief