Pagina's

maandag 8 september 2014

Plexiglas ballen

Hallo lieve blogvriendinnen,

Met de leuke spulletjes van CraftEmotions plexiglas ballen gemaakt.

Het is heel lastig om ze op de foto te zetten maar hier toch een poging .




Deze 2 zijn met de serie Purple Holliday 118040/0105.

Het leuke stempeltje is van WildRose en is ingekeurd met Sennelier.



Deze 2 zijn gemaakt met het papier van Winter Woods 118040/0104.

In de ballen heb ik MDF vormen gebruikt van CraftEmotions. Die zijn er in heel veel vormpjes zoals ballen, sterren, kerstboompjes, hartjes en nog veel meer. Op de kerstboom uit mijn vorige blogpost heb ik ze ook gebruikt. Je vind ze hier.

Gezellig dat je even langskwam.

liefs Anke

11 opmerkingen:

Marijke zei

Prachtig en heel sfeervol deze kerstballen!!

Groetjes,
Marijke

Anoniem zei

Ik denk dat jij dit jaar een hele mooie boom krijgt...:-)
Creatieve groetjes, Gaby

Sharon zei

These are stunning baubles Anke. Would love to have these adorn my tree.
Have a lovely week.
Hugs Sharon x

Erica ♥ zei

Het is goed te zien hoor, dus ook hoe mooi ze zijn, echt prachtig ☺
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Erica ♥ zei

Het is goed te zien hoor, dus ook hoe mooi ze zijn, echt prachtig ☺
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Doreen zei

Such beautiful creations.xxx

Helen zei

wat een prachtige ballen heb je gemaakt. Helemaal mijn ding. Groetjes, Helen

Helen zei

wat een prachtige ballen heb je gemaakt. Helemaal mijn ding. Groetjes, Helen

jolanda zei

heel mooi gedaan

M@rgreet zei

Wat heb je dat leuk gedaan, zeg!
Leuk idee!
Groetjes Margreet

Rebecca zei

Wat leuk gedaan!
Kan je ook met plexiglas een foto maken?

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief