Pagina's

maandag 1 september 2014

MDF paddestoelen

Hallo lieve blogvriendinnen, vandaag laat ik jullie mijn uitwerking zien van de nieuwe MDF paddestoelen van Let's Get Bizzee.

Past heel goed bij het weer op dit moment, haha, echt herfstweer.


De paddestoelen heb ik beplakt met papier van Maja Design.

Het afdrukje van Mo Manning heb ik ingekleurd met Sennelier. 



Ook weer hele leuke houten figuurtjes van CraftEmotions gebruikt. Deze zijn er in heel veel verschillende doosjes.

Onder op het plankje wat herfstspulletjes gedaan zoals mos en denneappeltjes.

Bedankt weer voor je bezoekje.

liefs Anke

6 opmerkingen:

Doreen zei

This is just gorgeous.xxx

Erica ♥ zei

Wat een gezellig tafereeltje, heel mooi ☺
Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
Liefssss Erica
{Heidebloempjuh}

Anoniem zei

Wat een leuke creatie!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Helen zei

Wat een prachtig geheel; heel mooi. Het was gezellig om je in het echie te ontmoeten in Den Bosch, helaas geen tijd meer gehad voor de workshop :-(
Groetjes Helen

Rebecca Bradshaw zei

This is so lovely - what a beautiful autumnal creation!
Rebecca.

Debby Kuster zei

wat ben je toch weer lekker bezig geweest. als je naar buiten kijkt en de kleuren van de bomen ziet veranderen word het alweer ect herfst en past je creatie daar prima bij

fijne zondag nog ............liefs Debby
http://debbysscrapcards.blogspot.nl

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief