Pagina's

dinsdag 30 september 2014

MDF kerstboom

hallo lieve blogvriendinnen,

Het is nog lang geen kerstmis maar ik ben er toch al heel druk mee bezig!

Deze keer heb ik de MDF kerstboom van Let's Get Bizze gepimpt met papier van CraftEmotions (118040/0104)




Eerst heb ik de kerstboom geplakt met het papier en in elkaar gezet. Het plankje aan de onderkant is gewoon een vierkant mdf plankje wat ik ook heb beplakt.

Dan heb ik 2 stempeltjes van WildRose ingekleurd met Sennelier. Was wel even zoeken naar de juist kleur maar uiteindelijk toch wel gelukt denk ik.



Op de randjes heb ik foam ball  clay gedaan, witte glitter (610110/0301).

Dan heb ik kadootjes gemaakt met patroon van Miranda Bouhof. Ook hier weer heel leuk te gebruiken.

Dan nog diverse houten ornamentsjes van CraftEmotions gebruikt uit de set 811500/0218 en 811500/0220.

liefs Anke

6 opmerkingen:

Margo zei

Hallo Anke,
wat een plaatje zeg!
Die kerstboom is echt prachtig en je afdrukjes zijn heel erg mooi ingekleurd met de aquarel-verf!
Liefs
Margo

corryskaart zei

hoi anke
wat een leuke gave kerstboom zoiets staat geweldig met kerst op tafel!! erg mooie kleuren en prachtig gekleurd
groetjes corry

Erica ♥ zei


Hoi Anke,

Deze kerstboom ziet er echt schitterend uit ☺

Gezellige en fijne (knutsel) dagen ☼
Liefs van Erica
{Heidebloempjuh}

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi gemaakt Anke, een echte eyecatcher voor de kerstdagen.
Lieve groetjes Miranda

Muuske zei

Mooie kerstboom.Leuk gemaakt.groetjes Margo.

Neline zei

Je hebt de kerstboom prachtig opgepimpt! Ik heb 'm hier ook liggen, ik ga er gauw mee aan de slag.
groetjes
Neline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief