Pagina's

vrijdag 12 september 2014

Kerstboom

Hallo lieve blogvriendinnen,

Vandaag laat ik jullie iets anders zien.
Deze kerstboom heb ik gemaakt met een mal van Dutch Doobadoo en lintjes van Crafty Ribbons.

Deze nieuwe serie lintjes heet classic christmas en je vind je HIER



De boom is gemaakt met wit en zwart craftpapier van CraftEmotions.
Verder heb ik geen design papier gebruikt.




Mallen gebruikt van Memory Box, Noor! en Elizabeth Crafts.

Ben eigenlijk best benieuwd wat jullie hiervan vinden!

liefs Anke

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Leuk in zwart/wit!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Anoniem zei

hoi ankie

ik moest er even aan wennen
maar vind het toch wel een hele mooie kaart
juist door met zwart wit te werken erg orgineel

groetjes van anneke uit hengelo

Mar Knutsel zei

Prachtige kaart.

Groetjes Marian

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief