Pagina's

dinsdag 11 maart 2014

lantaarntje

Hallo lieve blogvriendinnen,

Deze keer heb ik het lantaarntje om jullie te laten zien. Het is gemaakt in voorjaarskleurtjes.


Eerst heb ik het geschilderd en daarna met een stencil vlindertjes erop gemaakt met versamark en embospoeder.

Het papier is van Craftemotions Botanical 118050/0101. Ook de vlinders zijn uit het papier geknipt. Deze zitten in de set Botanical 118040/0101

De olifantjes van Wild Rose zijn ingekleurd met Panpastel.





Het lantaarntje is hier ook heel geschikt voor en staat ook heel gezellig in her voorjaar of zomer.

Als je naar de beurs in den Bosch komt kun je deze ook zien. We zijn op de stand van Ge-We Hobby. Zie ik je dan?

liefs Anke

6 opmerkingen:

Antoinette Voorn zei

Ohhh wat een gaaf lantaarntje nou laat het zonnejte maar komen en dan bij schemer deze aan doen heerlijk!!!

Lia zei

Geweldig leuk gemaakt,
groetjes Lia

Neline zei

Geweldig!! Gaaf opgepimpt zeg!
groetjes
Neline

Karin zei

Wat een leuke lantaarn, heel mooi!
gr. Karin

Birscrea4fun zei

Prachtig, super leuk idee .
Groetjes Birgit

Anita Meijer zei

Wat supermooi Anke, ik vind het schitterend gemaakt.
Liefs van Anita

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief