Pagina's

zaterdag 30 november 2013

nieuwe kapsalon

Hallo lieve blogvriendinnen, vandaag opent mijn zus Sandra haar nieuwe kapsalon. Veel succes zus!
Voor haar maakte ik dit kaartje


De Digi van Mo Manning heb ik ingekleurd met distress en H2O. Erom heen zit Frantage van Stampadous met een beetje paars erdoor.
Het papier is van Maja Design. Blijft heel mooi papier en dit is ook 1 van mijn favoriete kleurtjes. Jammer dat je zo weinig paars en lila papier hebt.





Aan de label rechts boven heb ik een schaartje gedaan. De label is gemaakt met een stans van Magnolia. Ook het hekje en de labels links zijn mallen van Magnolia. Onder het afdrukje zit een mal van Noor!, de vlaggetjes zijn gemaakt met een mal van Lalaland en de blaadjes een mal van Cheery Lynn.
Het kant komt van Doeading.


Dan nog even een opdate. Het gaat goed hoor! Krijg alweer wat knutselzin maar moet echt nog rustig aan doen.

Gezellig dat je even langskwam.

Morgen start het Christmas Event van Crafty Ribbons. Vanaf morgen kun je dus weer elke dag je naam invullen en heb je 24 x kans om een prijs te winnen.
Kom je morgen weer kijken?

liefs Anke

6 opmerkingen:

Erica ♥ zei

Suc6 voor je zus, je hebt een
schitterende kaart voor haar gemaakt !
Ik ben ook gek op lila en paars, ken
je de nieuwe paperpads van Studio
Light ? Nou daar zit er een tussen vol met lila en paars, tis maar even
een tip..

Een fijn en gezellig (knutsel) weekend gewenst ☺
Grtjsss en liefsss van Erica ☼

Irene zei

Super leuke kaart voor je zusje, enig met dat schaartje er zo bij en de kleurtjes en details zijn top Anke!
Ben je gezellig klant of is haar zaak totaal niet in de buurt??

xx Irene

Margreet zei

Mooie kaart voor je zus...superleuk dat schaartje!

Karin zei

Wat een leuk kaartje!
gr. Karin

Annemarie en Merit zei

Wat een leuk kaartje.
Veel succes voor je zus!

Liefs annemarie en merit

Unknown zei

This is so pretty, Anke! I can see why it's your favorite. Thanks so much for joining us in Mo's Challenge!

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief