Pagina's

donderdag 28 november 2013

challenge Crafty Ribbons

Hallo lieve blogvriendinnen, vandaag is het weer tijd voor een nieuwe challenge bij Crafty Ribbons.

Deze keer is de opdracht anything goes met lint.

Dit mannenkaartje gemaakt


Het papier is van Maja Design.
Het envelopje is gemaakt met een stans van MD.
Het hoekje en het randje zijn stanzen van Noor!



De leuke ritssluiting is een nieuwe mal van Marianne Design.

Tenslotte het lintje dat komt van Crafty Ribbons.

Fijne dag allemaal.

liefs Anke

7 opmerkingen:

Lia zei

Wat is dit leuk gemaakt zeg,
groetjes Lia

Doreen zei

This is just gorgeous,fabulous design and colours.xxx

Neline zei

Prachtig gemaakt zeg!!!
groetjes
Neline

Erica ♥ zei

Dat die je even leuk een mannen kaart,
jeetje wat gaaf zeg !
Gezellige (knutsel) week nog ☺
Groetjes en liefss Erica ☼

Anoniem zei

Leuke en stoere mannenkaart Anke. Leuk hoe je die rits hebt verwerkt. Het lijkt mij een lastige mal om te gebruiken.
groetjes Joke

corryskaart zei

wat een gave mannekaart en zo leuk door die rits!
groetjes,corry

Antoinette Voorn zei

Beste Anke,

Via het blog van Gerie (scraptastische hobby), ben ik bij je terechtgekomen. Ik ben direkt volger geworden, na het bekijken van je prachtige creatieve kaartjes! Hier wil ik wel merr van zien en kom dan ook gezellig bij je langs!
Misschien vind je het ook leuk om mij te gaan volgen....?ennn ik herken je van fb op de noordesigngroep!

Groetjes Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief