Pagina's

vrijdag 25 oktober 2013

Hugs & Kisses

Goedemorgen allemaal, vandaag is het weer tijd voor een kaartje van mij.
Deze keer heb ik een Bildmalarna stempel gebruikt genaamd Mushroom hug.

Ik heb haar ingekleurd met Distress en H2O.


De vorm is een Go-Kreate mal en het papier is van Maja Design.




De stanzen die ik heb gebruikt zijn van Noor!, Magnolia voor het hekje en de tag en tenslotte nog een memory box voor de hartjes.
Het kant heb ik meegebracht uit Italië.

Heb je zin in een leuke workshop? Ik geef maandag a.s. een workshop met dit sleetje. Zou het heel gezellig vinden als je komt.



Fijne dag allemaal.

liefs Anke

6 opmerkingen:

Karin zei

Wat een schattig kaartje! Mooie kleuren en zo'n lief afdrukje.
Fijn weekend, gr. Karin

Doreen zei

Gorgeous card,fab image and colours.xxx

Neline zei

Prachtige kaart, de kleurtjes zijn supers!
groetjes
Neline

Nicole zei

Schitterend Anke!! Echt een dotje weer en supermooi ingekleurd!! Succes met de workshop meid!! Fijn weekend. Liefs, Nicole

Irene zei

OOOOOOOH lief!! Ze hugt er wat af die kleine, de sneewpop of een mega-champignon maakt allemaal niet uit kennelijk *lol*!!!

Fijn weekend, hoop dat er animo voor je workshop is!!

xx Irene

Jacqueline (Sjakkie) zei

Schattig kaartje, super mooi!
Groetjes van Jacqueline

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief