Pagina's

zaterdag 10 november 2012

x-mas

Hallo allemaal

Bedankt voor al jullie lieve reacties op onze vorige kaartjes.
Vandaag hebben we ook nog een ander berichtje. Hiervoor kleurden wij met Copics.
Doordat we nu helemaal weg zijn van Distress en Distress markers willen we onze Copics verkopen. Zonde als ze maar steeds in de kast blijven liggen, dus heb je belangstelling laat het me even weten of kijk even bij
deze advertentie op marktplaats. Hier staan alle nummers vermeld.

Dan ons kaartje van vandaag. Opnieuw een Digi van Mo maning


Ingekleurd met Distress markers. Het papier is van Maja Design. Naast de stempel hebben we een kerstboom gemaakt van het Design papier


Dan ook nog een charm van een kerstboompje aan een stukje touw en de mooie mal van Memory Box gebruikt. Hierop wat rode plakparels gedaan en wat mooie roosjes.
Hier nog een afbeelding van het kleurwerk


Met deze challenge doen we graag mee

http://christmasstampin.blogspot.nl/
http://www.southerngirlschallenge.blogspot.nl/
http://papertakeweekly.blogspot.nl/

Fijn weekend

liefs Anke

32 opmerkingen:

jacqueline zei

hoi, wat mooi ja met de distressmarkers, dat geeft een heel mooi effect, wel grappig maar ik ben gisteren ook begonnen met distress en ik vind het idd ook veel mooier,ik heb natuurlijk niet alle kleuren dus combineer ik het met aquamarkers en dat gaat heel goed samen.
leuk dat jullie het ook doen haha.

liefst jacqueline

Mieke zei

Wat een mooie, zachte, gezellige kleuren heb je hier gebruikt. De stempel is heel mooi ingekleurd. Prachtige kaart!

Irene zei

OOOOOOh gaan jullie ook al afstand van de Copics nemen, dat lees ik ineens steeds vaker maar hoor toch ook wel dat er achteraf spijt is. Dat distress is idd wel heeeeeeel mooi en gaat jullie goed af!! Schattige kaart en gaaf die boom zo, weer een leuk ideetje!!!

Liefs, Irene

Rachel zei

Wat een prachtig kerstkaartje....schitterende kleuren!
liefs Rachel

arjette zei

Ja, jullie kunnen ook zo onwijs mooi inkleuren met distress inkt!!! Ik ga het van de week weer even oefenen maar m'n copics verkopen??? NOOIT LOL Ik vind dát ook ontzettend leuk om te doen! Denk er wél over om mijn potloden te verkopen... daar doe ik helemaal niets meer mee..... nog even bedenken...
Maar jullie kaartje is weer helemaal geweldig, wat een super leuk afdrukje zeg, geweldig!!!

gr. arjette.

Kasey ~ in Oz zei

I love your vintage card, your tree is fabulous and your colouring is divine.
Thanks for joining our '46 Days to Go' Christmas challenge

Cheers,
Kasey ~ in Oz
Southern Girls DT

Helen zei

Wat een prachtig kaartje weer; supermooi ingekleurd weer. Ik werk op dit moment met copics, derwents, distress en aquamarkers, maar ik wil ze geen van allen kwijt hoor. Groetjes, Helen

McCrafty's Cards zei

This is beautiful, I like the image the tree you have made and the flowers.
Kevin xx

Anita Meijer zei

Jullie kleuren ook wel zo ontzettend mooi in met de distress markers, heb het zelf nog nooit geprobeerd. Kleur zelf met copics en flexmarkers, ga eens kijken op marktplaats welke kleuren je hebt. Het is weer een toppertje van een kaart, supermooi gemaakt.
Liefs van Anita

Doreen zei

A gorgeous card. I love the image and great design.xxx

Joke de Wit zei

Mooi kaartje ik vind de kerstboom een heel leuk idee.Groetjes Joke

Mariken zei

Prachtige kaart!! Een vraagje, waarom vinden jullie de distressmarkers fijner dan de copics, gewoon ff benieuwd...
Fijne zondag, groetjes Mariken.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw,wat een prachtige kaart en súper ingekleurd,het lijkt wel een gedrukt plaatje uit een oud prentenboek,schitterend,kwiel,kwiel. Ook de opbouw van de kaart en de manier waarop jullie die kerstboom gemaakt hebben vindt ik een pluim waard!lieve groetjes Miranda

Frouwke zei

Prachtige kaart, btw Tessa ik heb je gemaild via marktplaats ivm je copic's.
grts
frouwke

Babette zei

Prachtige kaart, erg leuk gedaan die kerstboom.
Groetjes Babette

Sue zei

This is gorgeous. I love the image, your beautiful colouring and the wonderful tree.

Sue

Glenda de Heide zei

Prachtig kaartje. Fantastisch mooi ingekleurd en die kerstboom vind ik ook zo leuk.

Nog een fijne zondag en veel liefs Glenda

Sieta zei

Prachtige kaart dames en ook jullie kleurwerk ziet er geweldig uit.
Maar zou je de copic's wel verkopen?, weg is weg hoor en je hebt er veel geld voor betaald wat je met verkopen echt niet terug krijgt.
Ik houd ze in iedergeval wel ook al kleur ik tegenwoordig wat vaker met distress.

Liefs, Sieta

Cinderella zei

Dat ziet er geweldig mooi uit

Een fijne zondag
Liefs Cindy

Brodders zei

So beautiful :) Thanks for joining us at PTW - Jane

jolanda zei

mooi kaartje, leuke kerstboom heb je gemaakt

Marlies zei

Wat een mooie kerstkaart!! Een prachtige vintage uitstraling en ik ben weg van de schattige afbeelding! Super gemaakt en geweldig gekleurd! groetjes, Marlies

krea2day Cynthia zei

Wauw wat is het weer mooi geworden.

Groetjes Cynthia.

PatriciaKleijn zei

mooi kaartje hoor

Veel liefs,
Patricia

Crea Astrid zei

Wat een prachtige kaart en de digi is zo mooi ingekleurd.

Groetjes Astrid.

Mervi zei

Hi Tessa,
wow wow,
so adorable, beautiful and fabulous C'mas card!!
Thank you so much for sharing this at Christmas Stampin' All Year Long Challenge, good luck;-))m

Janny zei

Wat een schitterende kaart zeg, de stempel vind ik prachtig, en zo mooi ingekleurd, liefs Janny

Kim Dellow zei

Beautiful card. Kim

Leef met de wind mee zei

Prachtig kaartje hoor!! Gezellig die kerstkaartjes weer!!

Liefs Emmy

Sharon zei

Fantastiese kaartjie. Ek hou van die kersboompie. En die stempel van Mo's is pragtig, so mooi ingekleurd. liefs Sharon x

Julie zei

Oh WOW!!!!What a great Christmas card, another off the list for you too!I love the fabric tree, the die cut and your colouring is just truly amazing! Thanks for joining the Southern Girls,Have a great weekend, Julie.x

Eva Marie zei

Ohh so gorgeous ♥ Love the colors used and the image.
Thanks for playing at SGC
Hugs :)

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief