Pagina's

vrijdag 27 april 2012

Together for ever

Hallo allemaal

Dit kaartje hebben we gemaakt voor een nichtje van ons dat gaat trouwen.
Together for ever is dan wel heel toepasselijk.
Het is een stempeltje van LOTV en gekleurd met distress.

Het prachtige papier heb ik gekocht op de beurs in Zeist.


Achter de tekst zit een stukje filmstrip van Tim Holtz. Simbolisch voor de film van het leven.
De bloemen zijn gemaakt met doohikeys van magnolia en hotstones in het middel.
Het hart is een stans van Cheri Linn.

Verder nog een kantje en een lintje.

Bedankt weer voor jullie bezoekje en fijn weekend allemaal.

liefs Tessa & Anke

9 opmerkingen:

Doreen zei

This is just beautiful Tessa.xxx

chrilvian zei

wat een lief kaartje

Lia zei

Wat een schattig stel zo samen op de schommel,
groetjes Lia

Unknown zei

Wonderful card :)

Riet zei

Schitterende kaart,zo mooi ingekleurd die leuke stempel.
Mooi papier en details gebruikt.

Liefs Riet.

Frouwke zei

Prachtig, en het stempeltje is zó lief!!
grts
frouwke

Hetty zei

Wauuuw wat een lief en mooi kaartje

gr hetty

Irene zei

Wat leuk dat jullie volger zijn geworden, dank je wel. Ik kom dus direct op een tegenbezoekje en wow wat zie ik veel leuks!!!

Tot gauw, Irene

Janny zei

Ik denk dat je nichtje daar heel erg blij mee zal zijn, hij is super liefs Janny

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief