Pagina's

zaterdag 24 september 2011

Herfst

Hallo allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor iemand die binnenkort jarig is en het kaartje in haar brievenbus zal vinden.
Ik heb het kaartje gemaakt met een Tilda van vorig jaar maar heel toepasselijk voor de herfst.
Het papier is ook met blaadjes en vond ik daarom ook heel mooi erbij.
Ik heb ook 2 doohicky's van magnolia gebruik.
Door de tag en onder het plaatje door zitten 2 lintjes van Crafty Ribbons en daaraan een charm van een blaadje.
Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.


Met deze kaart wil ik graag meedoen met de challenge van:
 http://justmagnolia.blogspot.com/
http://justsomelinesblog.blogspot.com/

Bedankt voor jullie bezoekje en fijn weekend.

liefs Tessa & Anke

13 opmerkingen:

Lia zei

Oh alweer zo'n leukerd, prachtige kaart weer, leuke kleuren,

groetjes Lia,

chrilvian zei

leuk gemaakt
mooie tilda

Margreet zei

Alles klopt aan dit kaartje! Heel mooi.
xxx Margreet

chantal en sygrid zei

schitterende kaart
erg mooi gemaakt
liefs chantal & sygrid

Jacqueline (Sjakkie) zei

Wat een super leuk kaartje, prachtige kleuren en details.
Groetjes van Jacqueline

Margo zei

O Tessa wat een leuk kaartje en die Tilda is inderdaad erg toepasselijk voor de herfst !
Liefs
Margo

Riet zei

Schitterende kaart,super die stempel,mooi ingekleurd.
Heel mooi papier.

Liefs Riet.

Marijke zei

Wat een mooi herfstkaartje en idd het magnoliaatje past hier perfect bij!
groetjes, marijke en Chantal

Jenn Borjeson zei

Pretty card! Thank you for entering our "Fall Colors" challenge at Just Some Lines! :)

Hetty zei

Wat een prachtig kaartje is het en veel succes
met de challenge

gr hetty

Jane zei

Gorgeous card! Thanks for joining us at Just Magnolia! hugs, Jane x

r4 zei

So funny work you done with this card. I really impress to watch your excellent card. My uniform was same as that ribbon which you rolled in card.

Laura (sandytoz) zei

Thank you for playing with us in our "Fall Colors" challenge at Just Some Lines! :)

Love, Laura
JSLDT

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief