Pagina's

zaterdag 19 maart 2011

challenge 5 nl magnolia challenge blog

Vandaag begint de nieuwe challenge op het nl magnolia challenge blog.
De uitdaging is maak een tag en gebruik er minimaal 1 tilda of edwin stempel op.
De prijs is super namelijk 10 vellen papier van Maya design gesponserd door kaartenmakerij de Egel.
Dus doe allemaal mee op http://nederlands-magnolia-challengesblog.blogspot.com/

Dit is mijn inzending deze keer.


ben vandaag ook naar den Bosch geweest naar de knotgekke kaartendagen.
Ik heb hele leuke spullen gekocht en kan weer even vooruit.

Bedankt weer voor het langskomen en jullie leuke en lieve reacties.

Fijn weekend

Tessa & Anke

9 opmerkingen:

Doreen zei

Ooh I love this tag Tessa.xxx

chantal zei

heey tessa
een schitterende tag heb je gemakt voor de challenges
echt super
liefs chantal

Deborah zei

Hele mooie tag hoor!
Groetjes Deborah

Lisandia zei

wat een mooi kaartje weer zeg!

*mieke* zei

Hele leuke tag heb je gemaakt, ik ga mijn best doen om er ook een te maken:-)
Groetjes Mieke

Marijke zei

Wat een prachtige tag heb je gemaakt Tessa!! Wij zijn vandaag ook naar Den Bosch geweest en mooie spulletjes gekocht. Wat was er toch veel moois te zien daar.
Fijn weekend, Marijke en Chantal

Hetty zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt

gr hetty

Riet zei

Prachtige label Tessa.

Liefs Riet.

Margo zei

Hoi tessa,
wat schattig is dit zeg, ik ga proberen om een keer mee te doen met de challenge maar heb het zo druk de laatste weken, ik vind het echt jammer dat ik niet veel tijd heb om te knutselen want ik zie zulke leuke dingen langskomen !
Liefs
Margo

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

Follow this blog with bloglovin

Follow on Bloglovin

mijn email adres

leuke blogs voor inspiratie

Blogarchief